9 pasi pentru a fi in forma

9 PAȘI PENTRU A FI IN FORMĂ

1. Alegeți o zi “fără zahăr”. Vă puteți oferi un bonus ca la urmatorul exercițiu să vă oferiți trei zile fără zahăr.

2. Ridicați-vă de pe scaun la cel mult o oră dacă aveți o activitate de birou. Faceți asta chiar acum!

3. Limitați-vă la o ceașcă de cafea! Ca să vă fie mai ușor, nu-i mai adaugați lapte și zahăr.

4. Mestecați încet mâncarea. Așadar, ca practică, mancați încet, mestecați corect și savurați într-adevăr fiecare moment.

5. Folosiți scările și nu liftul! Mersul pe scări este un mod simplu de a obține un antrenament la birou.

6. Hidratați-va inteligent! Dacă știți că nu beti suficienta apa, completati cu un smothie verde sau mâncați un măr.

7. Mergeți la culcare 30 minute mai devreme! Somnul este la fel de important ca hrana și apa. Ce e cel mai bine? Dacă primiți cantitatea corectă de somn, nu veți avea nevoie să vă faceți griji cu privire la Nr. 3!

8. Râdeți cu voce tare. Râsul este cel mai bun medicament natural și este gratuit și plăcut! Dacă râsul nu vine ușor, cautati pe YouTube: există mii de videoclipuri amuzante.

9. Aderați la un singur lucru din această listă. E o diferență între a spune că ai de gând să faci ceva și chiar a face aceasta. Deci, angajați-vă măcar la un punct din aceasta listă începând de azi și, cu timpul, aderați la toate 9!

Faceți totul cu moderație și aceasta este cheia pentru atingerea obiectivelor Dvs.

Autor: Alina Alexandru

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s