O noua sesiune a seminarului “Redescopera-te si traieste viata la care visezi”

Am publicat acest post pe facebook inainte de primul seminar si am primit destul de multe like-uri fara sa platesc. (peste 1,5K). M-am gandit sa-l imortalizez si aici. Have fun – Adriana

CINE PLATESTE PENTRU DEZVOLTAREA MEA PERSONALA?
Cineva mi-a spus ca in Romania oamenii nu investesc proprii bani in dezvoltarea personala si profesionala si deci sunt slabe sansele sa avem public platitor la evenimentele noastre. Se pare ca exista obiceiul ca evenimentele de dezvoltare sa fie platite de companie. Eu am zambit si am intrebat cine decide ce mananci, ce si cat sport practici, ce citesti, cum te distrezi. Tu sau compania? M-am gandit sa fac o comparatie intrecursurile platite de organizatie si cele pe care le alegi tu. 

Dezvoltare personala platita de companie
– Cursurile alese sunt dictate de nevoile companiei nu de cele personale
– Modul de invatare este ales astfel incat sa fie cat mai eficient pentru un numar mare de oameni insa nu stiti daca vi se potriveste
– Furnizorul de training este ales in functie de criterii ce tin de costuri, experienta anterioara in programe similare si nu aveti nimic de spus
– Trainerul este cel oferit de companie fara a avea de ales
– Nu exista intotdeauna si o urmarire a evolutiei personale

Dezvoltare personala platita de participant
– Cursurile sunt alese in functie de nevoia personala, de pasiunea fiecaruia
– Avem un obiectiv clar, personal pentru care facem un efort de schimbare
– Alegem modul de invatare care ni se potriveste: curs, lectura, online
– Alegem trainerul care ne inspira, care are rezultate, care este recomandat de altii
– Suntem interesati sa obtinem ceva important din investitia facuta astfel incat suntem motivati sa facem schimbari in atitudinea noastra

Daca decizi sa alegi o investitie care raspunde strict dorintelor tale te asteptam pe 7 Noiembrie la seminarul REDESCOPERA-TE SI TRAIESTE VIATA LA CARE VISEZI! Acceseaza acum www.infiniteu.ro si inscrie-te la seminar.

Leave a Reply

