Fii precum pescarusul in furtuna – urare de inceput de an

Acum, la inceput de 2016, Alina si cu mine, Adriana, ne-am gandit la ce am putea ura celor dragi, celor din jur, celor care cauta energia si speranta pentru a merge mai departe. Alina a pus gandurile in scris si iata ce a iesit.

Am decis ca ma voi stradui ca de fiecare data cand cad, sa ma gandesc ca UN PESCARUS NU CADE ORICATA FURTUNA AR FI AFARA.

Ma INTREBAM cu MINTEA oare ce vorbe sa gasesc pentru o urare care sa contina tot ce as fi vrut eu sa va doresc pentru 2016.

Si am GASIT in SUFLETUL MEU raspunsul, privind astazi zborul pescarusilor:

“Fiecare dintre noi este, un adevar, o idee a Marelui Pescarus, o nesfârsita idee de libertate, si zborul perfect este numai un pas în directia exprimarii adevaratei noastre naturi. Trebuie sa înlaturam tot ce ne poate limita.”

O fabula a zborului – Pescarusul Jonathan Livingstone – Richard Bach

La multi ani! Sa aveti anul, lin si curajos ca zborul unui pescarus!

Cu drag,

Alina – autoarea

si

Adriana

Leave a Reply

