O seara la bai

Nu stii unde sa petreci o sambata seara? Vrei sa te relaxezi, sa fii intr-o atmosfera cool, sa te simti apreciata si rasfatata? Incearca Therme Bucuresti. In weekend este deschis pana la ora 1:00. Sambata seara am decis sa merg la Therme impreuna cu sora mea sa ne rasfatam ca fetele. Am ezitat sa o fac pana atunci poate si din cauza vechii zicale romanesti “La pomul laudat sa nu te duci cu sacul”. In plus comentariile de pe social media nu erau neaparat laudative (vezi aglomeratia care a oprit intrarea oaspetilor la o anumita ora). Nu am reusit sa primesc asigurari la telefon ca la ora 20:00 vor fi locuri, nici chiar la zona cea mai scumpa.

Deci iata-ne plecand la drum nestiind neaparat daca vom intra sau nu in templul rasfatului termal bucurestean. Trebuie sa spun ca am fos de la bun inceput impresionate de dimensiunea cladirii si a parcarii. Sincer am avut impresia ca mergem undeva “in afara” atunci cand am vazut cum arata totul, organizarea de la intrare, vestiare si zonele de recreere. Ne-am luat bilete pentru 3,5 ore in zona Elyseum, zona cu saunele cele mai interesante, zona cu piscina cu seleniu si zinc dar si zona cea mai scumpa. Avantajul a fost ca am putut intra in toate zonele cu acest acces. Am primit o bratara magnetica cu un credit de 400 Ron. Astfel am putut plati consumatia la bar sau masajul fara sa avem un portofel la noi.

Ce ne-a placut

Este relaxant, lumini soft, muzica ok, suficient spatiu desi parcarea era jumatate plina. Chiar daca ei spun ca pot primi 6000 de persoane pe mine ma cam ia agorafobia la gandul ca poate fi atata omenire dar nu a fost cazul sambata seara. Sunt suficiente activitati de facut: saune, masaj, jacuzi, tobogane (in zona copiilor). Toata vegetatia luxurianta e impresionanta. Se poate manca bine si au chiar si locuri de fumat amenajate in corturi incalzite!

Cum ne-am petrecut timpul?  In mare parte a timpului in apa calda cu un pahar de lichid nealcoolic, fiind cu masina, si povestind. Apoi am incercat cateva saune insa am decis ca cea mai faina e sauna Himalaya, cu sare din regiunea respectiva. A fost amuzant sa vedem persoane care atingeau peretele pentru a se convinge ca e sarat. Cel mai mult ne-au placut paturile cu hidromasaj. Ne-am intins pe un pat umplut cu apa iar in momentul in care i-am dat drumul apa s-a transformat in jeturi care mergeau pe tot spatele. Hmmmmm…un deliciu. 🙂

Personalul a fost la inaltime. Zambeau, te ajutau daca nu intelegeai cum functioneaza anumite lucruri (patul de masaj, ce trebuie sa ai cu tine la sauna etc). La un moment dat au strans toti papucii care erau langa piscina si i-au pus pe rastelurile prevazute in acest sens. Acuma stiu, e logic, papucii nu se lasa in mijlocul drumului.

Ce ne-a placut mai putin

Nimic grav dar au fost mici surprize neplacute cum ar fi de exemplu faptul ca nu am putut rezerva din timp pentru o sesiune de masaj. Cand am ajuns noi nu mai era nimic liber pana la finalul programului. La restaurantul din zona Elyseum se auzea un uruit neplacut, de la o statie de epurare cred. Piscina cu seleniu si zinc e foarte mica fata de ceea ce credeam eu dupa poza de pe site. Asta nu inseamna ca nu am avut loc acolo.

La final pot spune ca experienta a fost pozitiva. Sunt mandra ca avem un astfel de loc in Bucuresti, in Romania. Am petrecut o seara deosebita, placuta, relaxanta si cu siguranta ca voi repeta experienta. Daca stau bine sa ma gandesc nu am reusit sa ma dau si pe tobogane!

Cu drag Adriana

Leave a Reply

